یخچال فریزر دو قلوی جدید سامسونگ SAMSUNG RB34T6 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر دوقلو جدید سامسونگ SAMSUNG RB34T6

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)

خرید از بانه یخچال فریزر 4 درب rb34t6 سامسونگخرید از فروشگاه بانه24 rb34t6 سامسونگ
یخچال فریزر RB34T6 با ظرفیت 40 فوت خرید از بانهقیمت یخچال فریزر دو قلوی RB34T6 در بانه24
بانه24 یخچال RB34T6 دارای موتور اینورتر دیجیتال


یخچال فریزر دو قلوی 40 فوت سامسونگ RB34T6: 

از یخچال فریزرهای با ظرفیت بالای سامسونگ می توان به مدل RB34T6 با حجم فوق العاده 40 فوت(معادل 715 لیتر) اشاره کرد که به راحتی جوابگوی نیازهای یک خانواده پر جمعیت خواهد بود. این یخچال فریزر دو قلو بوده(مدل RB34T630ESA-RB34T670FSA) و از دو بخش راست و چپ با قابلیت جدا شدن تشکیل شده است. هر کدام از بخشها خود دارای دو قسمت بالا و پایین است. قسمت بالایی در هر بخش به یخچال و قسمت پایینی به فریزر اختصاص دارد. هر قسمت یک درب مجزا دارد. بنابراین یک یخچال فریزر 4 درب بالا پایین به شمار می رود. بخش بالایی با دو درب به یخچال و بخش پایینی با دو درب به فریزر اختصاص یافته است. بیشتر حجم این محصول برای یخچال است. ظرفیت یخچال 400 لیتر و ظرفیت فریزر 300 لیتر است. این محصول دارای قطعات اصل کره بوده و در کشور لهستان مونتاژ شده است و از تولیدات جدید 2021 این کمپانی به نام به شمار می رود. رنگ ان نقره ای است و ظاهری بسیار چشم نواز دارد. بر روی درب سمت راست یخچال ابریز دستی قابل مشاهده است. همچنین پنل LED بر روی درب سمت چپ یخچال در نظر گرفته شده است. داخل ان کشوها و طبقات متعددی قرار دارد و امکان ذخیره حجم بالایی از مواد خوراکی متنوع را می دهد. دو عدد کشو با قابلت حفظ دما و رطوبت برای ذخیره مواد غذایی حساس مثل میوه ها و سبزیجات برای مدت طولانی قرار داده شده است. موتور اینورتر دیجیتال Digital Inverter کارایی فوق العاده و مصرف بهینه ای را به این محصول بخشیده است. این موتور تا 32 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. رتبه انرژی این دستگاه ++A است. همچنین با صدای 35 دسی بل هنگام فعالیت یک محصول ارام و بیصدا به شمار می رود. این موتور همجنین طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. این موتور با کاهش گاز CO2 سبب حفظ طراوت و تازگی مواد خوراکی داخل یخچال فریزر می گردد. فناوری All Around Cooling هوای سرد تصفیه شده و تمیز را به صورت یکنواخت به همه بخشها می رساند و همه گوشه و کناره ها به دمای مطلوب می رسد. این محصول از تصفیه هوای مرکزی برخوردار بوده و هوای عاری از ذرات الودگی و بوهای ناخوشایند را درون دستگاه به گردش در می اورد. بنابراین مواد غذایی در همه بخشها سالم مانده و طراوت خود را برای مدت طولانی حفظ خواهند کرد. این محصول همچنین به قابلیتهای انجماد سریع، انجماد قوی و خنک کنندگی قوی مجهز است. با انجماد سریع مواد غذایی مانند گوشت و ماهی تازه روند فساد انها کاهش یافته و مدت طولانی تر تازگی و طعم اصلی خود را حفظ خواهند کرد. قابلیت دیگر ویژگی بدون برفک NO FROST است. این ویژگی مانع از تشکیل یخ بر روی مواد غذایی شده و سبب ماندگاری بهتر انها می گردد و شما را هم از دردسر پاک کردن برفک خلاص می کند. سیستم روشنایی این محصول LED بوده که به نوبه خود قابلیتهای زیادی از جمله مصرف پایین، ایجاد گرمای ناچیز و طول عمر بالا دارد. این سیستم روشنایی تمای گوشه و کناره ها را روشن نموده و شما به راحتی مواد غذایی مورد نیاز را پیدا خواهید کرد. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلRB34T6

RB34T630ESA
RB34T670FSA
کشور سازنده کره/ مونتاژ لهستان
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال تولید 2021
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر دو قلو بالا پایین/
یخچال 4 درب(دو درب بالا برای یخچال و دو درب پایین برای فریزر)/
یخچال بالا، فریزر پایین/
گاز خنک کنندهR600A
موتورکمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor/
صدا: 35 دسی بل/
رنگنقره ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژیرده مصرف انرژی: ++A/
 گنجایش - ابعاد
حجم40 فوت/ 715 لیتر
وزن2*66 کیلوگرم
ارتفاعهر کدام: 185.3 سانتی متر
عمق هر کدام: 65.8 سانتیمتر
پهنا هر کدام: 59.5 سانتیمتر

** عرض مورد نیاز برای هر دوتا یخچال: 120 سانتیمتر
 یخچال
طبقات 8 عدد
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
حجم یخچال400 لیتر
جهت باز شدن درببه طرفین
لامپLED
سایر
  • ابریز دستی
  • عملکرد خنک کنندگی قدرتمند (Power Cool)
  • کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
 فریزر
طبقاتندارد - فاقد طبقه
طبقات دربندارد - فاقد طبقه
کشو6 عدد
حجم فریزر315 لیتر
جهت باز شدن درببه طرفین
قابلیت بدون برفک - No Frost
لامپLED
سایر
  • انجماد سریع
  • عملکرد انجماد قدرتمند (Power Freeze)
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
نمایشگر پنل دیجیتال LED مخفی
سیستم سرمایشیAll around Cooling
سایر ویژگی ها
  • ابریز دستی
  • مخزن یخ
  • تصفیه هوای مرکزی
  • قابلیت تنظیم دما
  • فناوری All Around Cooling
  • فناوری SpaceMax
  • مصرف کم برق، صدای پایین و ماندگاری بالای موتور
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • Smart ThinQ
  • اخطار باز ماندن درب
  • قفل کودک
  • دو سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش


فناوری SpaceMax در یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ RB34T6:

از قابلیتهای یخچال فریزر 4 درب RB34T6 می توان به ویژگی SpaceMax اشاره کرد. این یخچال فریزر دارای عمق 65 سانتی متر بوده و امکان ذخیره حجم بالایی از مواد غذایی را فراهم نموده است. این دستگاه به سهولت با کابینتهای اطراف ست می شود. فناوری SpaceMax از عایق با کارایی بسیار بالا بهره می برد. این امر تاثیر زیادی در کاهش ضخامت دیواره های دستگاه و در نتیجه افزایش حجم فضای داخلی داشته است. این عایق کارامد از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. 

بانه خرید ارزان یخچال فریزر 40 فوت دوقلوی RB34T6


قابلیت سرمایش همه جانبه All-Around Cooling در RB34T6: 

از ویژگیهای دیگر یخچال فریزر دو قلوی RB34T6 سامسونگ می توان به فناوری سرمادهی همه جانبه اشاره کرد. قابلیت All-Around Cooling هوای سرد را در تمامی بخشها به شکل یکنواخت به گردش دراورده و پخش می نماید. بنابراین همه گوشه و کناره ها از سرمای کافی برخوردار شده و شما با خیال راحت مواد غذایی خود را می توانید در هر جایی از این دستگاه قرار دهید. این قابلیت مرتب دما را چک کرده و هوای سرد مورد نیاز را از طریق دریچه های تعبیه شده در بخشهای مختلف وارد می کند. این محصول همچنین به فیلتر تصفیه هوای مرکزی مجهز است و جریان هوا را از هر گونه الودگی و حتی بوهای نامطبوع پاک می کند. بنابراین مواد غذایی برای مدت بسیار طولانی طراوت و تازگی و طعم اصلی خود را حفظ خواهند کرد. 

بانه کالا محصولات خانگی سامسونگ یخچال RB34T6خرید ارزان یخچال 4 درب RB34T6 از فروشگاه بانه24


یخچال فریزر سامسونگ RB34T6 با ویژگی ضد برفک No Frost: 

از ویزگیهای کاربر پسند یخچال فریزر 40 فوت سامسونگ مدل RB34T6 می توان به قابلیت بدون برفک No Frost اشاره کرد. این قابلیت نه تنها شما را از دردسر پاک کردن برفک خلاص می کند همچنین مانع از تشکیل یخ بر روی مواد غذایی شده و سبب ماندگاری طولانی تر انها می شود. عدم تشکیل برفک کمک می کند هیچ فضایی از داخل یخچال فریزر توسط یخ و برفک اشغال نشده و مواد غذایی بیشتری درون ان قرار دهید. این یخچال فریزر هوا را از طریق چند دریجه به جریان در می اورد و هوای سرد به تمامی بخشها می رسد. این امر تاثیر زیادی در جلوگیری از تشکیل و تجمع یخ دارد. با افزایش گردش هوا دما ثبات بیشتری یافته و هیچ گونه برفکی داخل دستگاه تشکیل نخواهد شد. این محصول قادر است پس از باز کردن درب دما را در مدت کوتاهی به مقدار مورد نیاز برساند و ثبات دمایی بیشتری ایجاد نماید. 

ویژگی NO FROST در یخچال فریزر RB34T6 بانه


یخچال فریزر  RB34T6 با قابلیت انجماد قوی و خنک کنندگی قوی: 

یخچال فریزر 4 درب RB34T6 سامسونگ به قابلیتهای کارامد متعددی مجهز است. از ویژگیهای دیگر این محصول می توان به قابلیتهای انجماد قوی و خنک کنندگی قوی اشاره کرد(Power Cool و Power Freeze). هنگامی که مواد غذایی تازه مانند گوشت و ماهی تازه را درون فریزر میندازید با فعال کردن قابلیت انجماد سریع دستگاه فعالیت بیشتری از خود نشان می دهد تا مواد غذایی مذکور در مدت کوتاهتری منجمد گردد. این امر روند فساد را کاهش داده و این گونه مواد غذایی مدت طولانی تری طعم اصلی خود را حفظ خواهند کرد و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. این ویژگی به سهولت با فشردن یک دکمه فعال می شود. قابلیت مشابه دیگر ویژگی خنک کنندگی سریع است. این ویژگی در بخش یخچال کاربرد دارد. این قابلیت هوای سرد را با فشار بیشتر وارد یخچال کرده و در مدت کوتاهی ان را خنک می سازد و به دمای مطلوب می رساند. ثبات دمایی بیشتر تاثیر مستقیمی بر ماندگاری طولانی تر مواد غذایی دارد. 

یخچال RB34T6 سامسونگ خرید از فروشگاه بانه کالا


طراحی یخچال فریزر RB34T6 سامسونگ: 

یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ مدل RB34T6 از ظرفیت بالای 40 فوت معادل 700 لیتر برخوردار است. 400 لیتر این میزان به یخچال اختصاص داده شده است. داخل این محصول طبقات و کشوهای متعددی در نظر گرفته شده و شما می توانید به شکلی هدفمند و مدیریت شده مواد غذایی را درون دستگاه سازماندهی کنید. طبقات از شیشه حرارت دیده ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما و فشار دارند. بر روی درب فریزر طبقه ای وجود ندارد اما بر روی هر کدام از دربهای یخچال سه طبقه و در مجموع شش طبقه به چشم می خورد. شما می توانید تعداد زیادی از بطریهای بزرگ را بر روی درب قرار دهید و از هدر رفت فضای داخلی جلوگیری کنید. طبقه با ارتفاع زیاد واقع بر روی درب امکان ذخیره بطریهای بزرگ و بسته های مختلف را می دهد. این یخچال فریزر دارای عمق 60 سانتی متر بوده و علاوه بر ظرفیت بالا همچنین به راحتی با کابینتهای اشپزخانه ست(همتراز) می گردد. رنگ نقره ای براق و طراحی زیبای ان ظاهری چشم نواز دارد. این محصول 4 درب داشته و درهای ان کاملا تخت است. یک ابریز یک پارچه بر روی درب راست یخچال به چشم می خورد. دستگیره های ان مخفی بوده و فضای تخت بخش جلویی کاملا حفظ شده است. فضای داخلی طراحی مینیمالیستی دارد و قفسه های نوشیدنی صاف هستند. 

فروشگاه بانه کالا خرید محصولات سامسونگ یخچال RB34T6


موتور اینورتر دیجیتال در یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ RB34T6: 

از نقاط قوت یخچال فریزر سامسونگ RB34T6 می توان به کمپرسور اینورت دیجیتال اشاره کرد. این کمپرسور قابلیت تنظیم سرعت داشته و به جای روشن/خاموش شدنهای مکرر با تغییرات سرعت خود دما را باثبات نگه می دارد. این امر به میزان 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی به عمل می اورد. رده مصرف این دستگاه ++A است و با استانداردهای جدید مصرف انرژی سازگار است. این موتور عملکردی بسیار ارام و کم صدا دارد. با صدای 35 دسی بل و طراحی ویژه بدنه ابدا مانع اسایش شما نخواهد شد. 

قیمت و مشخصات یخچال فریزر 40 فوت RB34T6 در بانه


قابلیت Clean Back در یخچال فریزر سامسونگ RB34T6: 

یخچال فریزر سامسونگ RB34T6 در بخش پشتی از قابلیت Clean Back برخوردار است. این ویژگی امکان تمیز کاری راحت بخش پشتی را فراهم می کند. در پشت این دستگاه یک پوشش فلزی صاف قرار داده شده است. این پوشش یکپارچه و بسیار مرتب نه تنها به تمیز کاری راحت کمک می کند بلکه یک پوشش ایمنی بوده و از اجزای پشتی معمول یخچال فریزر محافظت می نماید و به علاوه مانع از نفوذ گرد و غبار و ... به میان این اجزا می گردد. شما می توانید به سهولت و در مدت کوتاهی ان را تمیز نمایید. 

خرید ارزان و مطمین از فروشگاه بانه کالا RB34T6 سامسونگ


مشاهده محصول در سایت سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ مدل RB34T6, یخچال فریزر اینورتر دیجیتال سامسونگ ارزان بانه, قیمت یخچال 4 درب SAMSUNG RB34T6, خرید از بانه24 یخچال فریزر 40 فوت SAMSUNG RB34T6, یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ SAMSUNG عرضه در بانه کالا, 


یخچال فریزر دوقلو جدید سامسونگ SAMSUNG RB34T6


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید