تلویزیون 65 اینچ UHD 4K P1E شیائومی Mi TV P1E 65 L65M7 7AME قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ UHD 4K P1E شیائومی Mi TV P1E 65 L65M7-7AME

قیمت: 35,600,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

 18ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+350,000 تومان) 

قیمت ارزان تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل  مدل mi tv p1e 65 l65m7-7ameتلویزیون شیاومی مدل mi tv p1e 65 l65m7-7ameاز بانهکیفیت تلویزیون شیاومی  مدل mi tv p1e 65 l65m7-7ameمشخصات طاهری تلویزیون 65 اینچ شایومی مدل mi tv p1e 65 l65m7-7ameقیمت تلویزیون شیاِومی 65 اینچ مدل mi tv p1e 65 l65m7-7ame


نگاه اجمالی به تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME

شیائومی که یکی از بزرگترین کمپانی های کشور چین میباشد در زمان کنونی یکی از پر طرفدار ترین برندهای موجود در عرصه بازار جهانی شده است. این کمپانی در ابتدا نام خود را با وارد کردن گوشی های موبایل هوشمند بر سر زبان ها آورد؛ اما کم کم و به مرور زمان تولیدات خود را در هر زمینه ی ابزار های الکتریکی افزایش داد که هم اکنون میتوان نام این کمپانی را در بین اکثر محصولات الکتریکی موجود در بازار مشاهده کرد. یکی از این محصولات تلویزیون های  شیائومی میباشد که در کوتاه مدت نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و از آن استقبال بینظیری شد . لازم به ذکر است این موارد قدرت بی نظیراین شرکت و مهارت فوق العاده آن در زمینه ی بازاریابی را نشان میدهد . و همچنین  اینکه این شرکت به سلیقه و نظر مخاطبان بسیار اهمیت میدهد . تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME یکی از بی رقیب ترین مدل‌های تولیدشده توسط شیائومی به شمار می‌رود. در واقع این مدل، مدل 65 اینچی از سری معروف P1 بوده که دارای قابلیت های بینظیری هست .بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون زمان زیادی را صرف کرده ودر انتخاب ان حساس هستند زیرا تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ و تصویری شفاف و قابلیت های هوشمند را خواهان هستند باید بگوییم اگر که شما هم جزو این دسته از افراد هستید این تلویزیون بینظیر برای شما بسیار مناسب خواهد بود .رزولوشن 4K، زاویه دید بزرگ، چیپ ست قدرتمند، ظاهری شیک و زیبا از ویژگی های این محصول به شمار میآید که باعث شده این تلویزیون  در رتبه‌های بالای فروش تلویزیون‌های شیائومی قرار داده شود .به همین منظور ما به شما کمک میکنیم تا با معرفی کامل این تلویزیون عالی شما در خرید این محصول اطمینال کامل را دارا باشید.



 
مشخصات کلی
مدل تلویزیونXiaomi Mi TV P1E
نام مدل تجاری : P1
سال تولید2022
شرکت سازندهشیائومی - Xiaomi
کشور سازندهچین
مناسبتماشای فیلم/ کاربری خانگی و عمومی/
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابباریک
قطر نمایشگر143
رنگ بدنهتماما مشکی
نوع پایهدو عدد پایه دو شاخه مشکی رنگ در طرفین
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
اندازه و سایز صفحه"65 اینچ
نوع صفحهتخت
عمق رنگپشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ 10 بیتی (8-Bit + FRC)
نور پس زمینهEdge LED
پنلVA
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن2160 * 3840 پیکسل
نرخ رفرش60 هرتز
پردازشگر تصویرپردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2
حالتهای تصویر10 حالت: 
Standard, Vivid, Sport, Game, Movie, Monitor, HDR Standard, HDR Vivid, HDR Movie, HDR10+, Dolby Vision Bright, Dolby Vision Dark
سایر
  • پنل ضد ضربه با زاویه دید بالا
  • سیستم کاهنده نویز
  • پشتیبانی از طیف رنگی گسترده
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • ارائه زاویه دید گسترده تا 178 درجه
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision
  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, H.265, H.264, H.263, VP8/VP9, MPEG1/2/4
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  • پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2
صدا
سیستم بلندگو2.0 کاناله
قدرت خروجی20 وات (دو عدد بلندگوی 10 واتی)
سایر
  • Dolby Audio و DTS-HD
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby, DTS, FLAC, AAC, AC4, OGG, PCM, LPCM, ADPCM, MPEG-I, MPEG-II
  • دارای 5 حالت صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
 - پردازشگر 4 هسته ای Quad A55
سیستم عامل
اندروید (تلویزیون هوشمند-Smart)
مرورگر وب
وای فای-WiFi - 2.4GHz/5GHz
بلوتوث - نسخه 5.0
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال + آنالوگ
تیونر
DVB-T2
DVB-C
DVB-S2
سایر
  • دارای 2 گیگابایت رم اجرایی RAM
  • دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • دستیار گوگل Google Assistant
  • امکان کنترل تلویزیون با فرمانهای صوتی
  • دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و ...
  • پشتیبانی از کروم کست داخلی
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI3 عدد
  • دارای HDMI نسخه 2.1
  • کانال برگشتی صدای HDMI از نوع eARC
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC (کنترل دستگاه های متصل به پورت HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون)
تعداد پورت USB2 عدد نسخه 2.0
پورت اترنت(LAN)
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
  • هدفون
  • ورودی آنتن (RF)
  • ورودی ویدیو کامپوزیت (AV)
  • اسلات CI
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلهوشمند/
مجهز به ریموت کنترل 360 درجه(از هر جهتی میتوانید از آن استفاده کنید)/
سایر
  • پشتیبانی از زیر نویس فارسی
  • دارای تلتکست
  • مجهز به چراغ LED برای نمایش اعلان
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی
  • طراحی مدرن و بدون حاشیه
  • دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون
  • قابلیت نصب روی دیوار
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 300x300 میلیمتر
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری ریموت، کابل برق، پایه
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
مصرف
  • مصرف انرژی در حالت Stand-by: در حد 0.5 وات
  • حداکثر توان مصرفی: 160 وات
سایرسنسور اکو (Eco Sensor)/
وزن و ابعاد
بدون پایه
طول 146 و ارتفاع 84 و ضخامت 8.6 سانتی متر
با پایه1230x247x767 میلیمتر
11.1 کیلوگرم
بسته بندی1345x709850x152 میلیمتر
15.5 کیلوگرم


 

ظاهری زیبا و قدرتمند در تلویزیون 65 اینچ p1E شیائومی

زیبایی ظاهری بینظیر این تلویزیون در نگاه اول  نظر تمامی مخاطبین را به خود جلب میکند، به دلیل دارا بودن رنگ مشکی  میتوان با اغلب وسایل و دکوراسیون های منازل هماهنگ شود و ظاهری جذاب و زیبا به محیط خانه ی شما ببخشد ‌. اگر ویژگی های ظاهری و زیبایی و جذابیت  تلویزیون برای شما یکی از گزینه های اصلی انتخاب محصول میباشد این مدل از تلویزیون شیاومی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود . حاشیه ی بسیار  باریک آن به طوری طراحی شده که به صورت کلی  زیاد به چشم نخواهد آمد  و تنها بخش پایینی ان حاشیه ی بزرگتر و قابل مشاهده ای دارد .که نام برند شیاومی به صورت لاتین  بر روی آن حک شده است . تلویزیون روی دو پایه دوشاخه ای  قرار دارد ، این دو پایه که وظیفه ی نگهداری وزن تلویزیون و ثابت نگه داشتن آن  بر روی سطوح صاف را دارند،  به صورت بسیار زیبا  طراحی و تنظیم شده اند. شایان ذکر است که با توجه به اطلاعات کمپانی شیائومی  طول و ارتفاع و ضخامت این دستگاه به ترتیب 8.6,84,146 میلی متر اندازه گیری شده است  و همچنین وزن کلی محصول در حدود 18.4کیلوگرم شناخته شده است ، به صورت کلی طراحی این  تلویزیون ساختار باسلیقه های متفاوت و مدرن در سال 2023 میلادی است و کمتر کسی  از  دیدن آن ناراضی  خواهد بود.

خرید  تلویزیون شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME 

صفحه نمایش؛ بخش اصلی و نقطه قوت

صفحه نمایش تلویزیون و نمایشگر آن اصلی ترین بخش  و مهمترین قسمت  محصول میباشد که افراد به دنبال یک محصول با دارا بودن صفحه نمایش  قدرتمند  که توانایی نمایش تصاویر را به نحوه بسیار خوب داشته باشد هستند، امروزه در مدلهای مختلف تلویزیون در کمپانی های مختلف رقابت زیادی در مورد کیفیت نمایشگر  آنها وجود دارد  که همواره و هر روزه با پیشرفت تکنولوژی این مورد بسیار مهم  و قابل اهمیت است . 
تلویزیون شیائومی  دارای نمایشگر 65 اینچی بوده و برای منازل و محیط های  نسبتا بزرگ و متوسط بسیار کاربردی  و مناسب است.  پنل نمایشگر تلویزیون حاضر از نوع PVA بوده و رزلوشن 4K را دارا میباشد ،این ویژگی منحصر به فرد  به معنای  این است که شما میتوانید از بالاترین حدکیفیت تصویر   در نمایشگر محصول خود بهرمند باشید .زاویه ی دید 178 درجه  این محصول نشانگر این موضوع است که در زوایای مختلفی که نسبت به نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید، همچنان امکان دیدن تصاویر با کیفیت بالا را خواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات این تلویزیون نرخ نوسازی 60هرتزی آن است  که باعث شده مخاطب شاهد عملکرد خوبی  در این بخش از تلویزیون  شده باشد .پوشش 78 درصدی رنگ از نوع DCI-P3 آن نیز باعث می‌شود که اکثر رنگ‌ها با وضوح و جزئیات بالا به نمایش در بیایند. وجود تکنولوژی های به روز در محصولات شیائومی  برای همگان ثابت شده است ، به همین دلیل در این محصول تکنولوژی‌ها شامل HDR 10+، MEMC، HLG، DC DIMMING، ALLM، DOLBY VISION و ... قرار داده شده که باعث بالا بردن کیفیت تصویر و کاربردی تر شدن محصول شده است . به طور مثال برخی از تکنولوژی‌ها باعث می‌شوند بتوان از این محصول برای گیمینگ نیز استفاده کرد.


خرید تلویزیون شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AMEاز بانه

بررسی سیستم صوتی و صدای تلویزیون

تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AMEاز لحاظ سیستم صوتی چگونه است ؟ در این بخش توضیحات کاملی در مورد  سیستم صوتی تلویزیون ارائه خواهیم کرد . در  سیستم صوتی این تلویزیون دو بلند گو هر کدام  با قدرت 10وات تعبیه شده است ، اسپیکر های این محصول در حد خوبی قرار دارد و  به ندرت باعث میشود  شما  صدای  ولووم آن را در اخرین حد قرار دهید ، شما میتوانید درصورت نیاز از انواع مختلف ساند بار  برای محصول استفاده کنید ، بخش صوتی محصول شامل تکنولوژی مدرن و پیشرفته است  ،تکنولوژی هایی مثل  DTS-HD و DOLBY AUDIO  که باعث  وضوح صدا و پخش  بهتر صدا و شفافیت آن  در هنگام پخش تصویر خواهد شد .

قیمت تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME


سخت افزار تلویزیون جدید شیائومی چگونه است؟

اکثرتلویزیون های موجود در عرصه ی حال با وجود پیشرفت تکنولوژی همگی از پردازنده ها و سیستم های سخت افزاری مختلف و بسیار کارآمدی برخوردار هستندکه باعث به وجود آمدن ویژگی های خاصی در محصولات این عصر در مقایسه با  محصولات نسل های قدیمی تر  شده است ، در محصولات برند شیائومی نیز این نکته قابل اهمیت است و در این محصول شاهد استفاده از پردازنده QUAD A55 1.5GHz هستیم .در کنار پردازنده اصلی ،پردازنده گرافیکی MALI G52  نیز وجود دارد که هماهنگی این دو بخش، امکانات و کیفیتی بسیار بالایی را به وجود می‌آورد.که وجود این دو بخش باعث به وجود آمدن امکانات و کیفیت بسیار بالا در این محصول شده است ،در واقع  تمامی تصاویر در نمایشگر و راحت بودن کار کردن با قسمت های مختلف این محصول  حاصل به کار بردن این پردازنده ها ی قویی و جدید هستند.
این محصول دارای 16گیگابایت حافظه رم داخلی است که ذخیره سازی  بسیار زیاد اطلاعات و برنامه های مورد علاقه  کاربران را میسر کرده است ،حافظه رم 2 گیگا بایتی را نیز هم دارا میباشد  ،بنابراین گفتنی است  این کمپانی تمامی تلاش خود را برای ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین و سریع ترین محصولات خود دارد.که این محصول یکی از همین نمونه ها است .

خرید  تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME


بررسی سایر بخش‌های تلویزیون P1E

دراین قسمت امکانات و ویژگی های جانبی تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AMEرا به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت  از خرید این محصول لذت ببرید.گیرنده های دیجیتال داخلی  این محصول تمامی شبکه های صدا و سیما را دریافت خواهد کرد  و با پشتیبانی از  فرمت‌ها و کدک‌های مختلف آن‌ها را با بالاترین کیفیت نمایش خواهد داد .بهره گیری از قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث نسخه 5 ، پورت شبکه LAN، خروجی هدفون، 2 عدد پورت USB، 2 عدد پورت HDMI که یکی از آن‌ها  4K و دیگری 1080 است، خروجی اپتیکال صدا و .. از دیگر امکانات بینظیر و حیرت انگیز این محصول است  ،اگر شما  مایل به اتصال تلویزیون به دیوارخانه ی خود هستید این محصول به  راحتی قابل اتصال به دیوار است ،شما میتوانید با خارج کردن پایه های آن  و قرار دادن روی پایه های مخصوص آن را به دیوار متصل کنید  ،وجودمیکروفون داخلی این امکان را به شما میدهد که به صورت دستی ان را خاموش و روشن کنید و در موارد ضروری آن را به کار ببرید ،  سیستم عامل اندروید موجود در دستگاه  امکانت بسیار زیادی برای شما فراهم خواهد آورد  و همانند یک گوشی هوشمند از تلویزیون خود استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.
خرید شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AMEاز بانه

جمع‌بندی نهایی محصول

تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME محصولی بینظیر  باکیفیت ومدرن است  که دارای قابلیت های زیادی از جمله نمایشگر بزرگ با رزولوشن بالا، سیستم صوتی با کیفیت ، پردازنده قدرتمند و ... را دارد. کابران با خرید این محصول میتوانند از کیفیت بالای هم زمان تصویر و صدا برخوردار شوند و با استفاده از قابلیت های  سیستم عامل اندرویدی آن از سرگرمی ها و قابلیت اصال به کانال های جهانی بهره بردارند .


قیمت تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME

 
برچسب محصول: تلویزیون LED صفحه تخت شیائومی Xiaomi, تلویزیون  Mi TV P1E 65 L65M7-7AME , تلویزیون 65 اینچ Xiaomi مدل  Mi TV P1E 65 L65M7-7AME بانه, خرید تلویزیون اسمارت Mi TV P1E 65 L65M7-7AME از بانه24 , خرید تلویزیون 65 اینچ شیائومی Xiaomi از بانه کالا هور , قیمت تلویزیون 4K HDR از بانه  Mi TV P1E 65 L65M7-7AME 

تلویزیون 65 اینچ UHD 4K P1E شیائومی Mi TV P1E 65 L65M7-7AME


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید