یخچال ساید 5 درب اینستاویو بزرگ X945 InstaView ال جی مدل GMX945MC9F قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید 5 درب اینستاویو بزرگ X945 InstaView ال جی مدل GMX945MC9F

قیمت: 142,000,000 تومان


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+1,000,000 تومان) 

ساید یخچال x945قیمت یخچال ساید x945

 جنس بدنه ی یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9Fقیمت یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9Fدر بانه24 قیمت یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F
کشو های یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F  تعداد درب های یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F قیمت یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9Fدر بانه اوکالا
یخ ساز یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f موتور یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F استحکام شیشه های یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9Fقابلیت پخش هوای خنک در یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9fارتفاع طبقات یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F

نگاهی بر یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F

یکی از بهترین یخچال های کمپانی  الجی مدل x945 میباشد این مدل دارای ظرفیت 638 لیتر بوده که میتوان گفت نزدیک به 31 کیسه غذا را به راحتی در خود نگهداری میکند. به طور کلی یک فضای بسیار زیاد برای مواد غذایی و محصولات شما دارد .دارا بودن فناوری بدون یخ ،هوای سرد را به طور کامل در داخل فضای یخچال منتقل میکند این کار باعث میشود که توده های یخ در داخل فریزر ایجاد نشود و از ایجاد برفک جلوگیری میکند این کار باعث میشود که زمان خود را در جهت تمیز کردن و یخ زدایی یخچال صرف نکنید.به دلیل فناوری  NatureFRESH با DoorCooling+™  یک جریان ثابت از هوای خنک  از دریچه های درها خارج میشود و به تمامی طبقه های یخچال می‌رسد و باعث میشود که مواد غذایی شما همیشه سالم بماند.با استفاده از فناوری Door in Door™  شما میتوانید بدون باز کردن درب یخچال از مواد غذایی داخل آن مطلع شوید .شما از طریق دو ضربه بر روی درب آن از داخل یخچال اطلاع پیدا کنید.این عمل باعث میشود که از ورود هوای گرم بر داخل یخچال فریزر جلوگیری میکند.یکی از مهمترین عضو یک آشپزخانه یخچال فریزر ان میباشد.کمپانی ال جی در طی چند سال اخیر توانسته محصولات بینظیری در جهت رفاه حال مشتریان خود تولید بنماید.وجود فناوری های بدون یخ زدگی ،آب و 638 لیتری در جهت فضای یخچال همچنین فناوری خنک کننده ی هوشمند نیز از ویژگی های این .. است .فناوری های NatureFRESH™ و DoorCooling+ کمک میکند که مواد غذایی شما در داخل یخچال فریزر x945 به دلیل خنک شدن همزمان در سالم ترین و بهترین موقعیت نگهداری شود.
 

 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGMX945MC9F
کشور سازندهکره- مونتاژ چین
شرکت سازندهال جی - LG
سال تولید2023
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بی ساید اینستاویو/
یخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 5 درب
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگ مشکی
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی++A
 گنجایش - ابعاد
حجمکل: 638 لیتر
ارتفاع179 سانتیمتر
عمق75.8 سانتیمتر
پهنا91.2 سانتیمتر
 یخچال
طبقات4 عدد(طبقات بزرگ)
طبقات درب6عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات6 عدد
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش پایینی)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل با رنگ مشکی
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Pure N Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها
  • بدنه استیل دودی رنگ
  • قابلیت درب تو درب InstaView Door In Door
  • طراحی InstaView برای مشاهده داخل یخچال بدون باز کردن درب یخچال
  • قابلیت درب در درب (Door-in-Door) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما
  • دارای وای فای (Wi-Fi) برای اتصال به اینترنت
  • هوش مصنوعی SmartThinQ برای مدیریت از راه دور
  • برنامه LG ThinQ مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS
  • مجهز به عیب یاب هوشمند
  • صفحه نمایش لمسی
  • تکنولوژی Pure N fresh با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد مواد غذایی
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • فیلتر تصفیه آب
  • مجهز به یخ ساز اتوماتیک با سیستم Slim SpacePlus برای اشغال نکردن فضای یخچال
  • یخریز
  • آبریز
  • مجهز به شیشه حرارت دیده مستحکم
  • دارای قفسه مخصوص بطری و نوشیدنی
  • دارای قفسه مخصوص تنقلات
  • قفسه Extra Space برای نگهداری موارد غذایی با ابعاد کوچک
  • سبد قابل تنظیم (Moving Basket) در InstaView
  • سیستم Smart storage برای ذخیره و نگهداری هوشمند مواد غذایی
  • قفسه قابل تنظیم (تاشو)
  • دستگیره مخفی و شیک
  • استفاده از طراحی جدید در درب یخچال فریزر (New Door Design)
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف




قابلیت های یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F

فضای بیشتر برای مواد غذایی در یخچال ال جی x945

با وجود یخچال فریزر x945 دیگر نگران فضای ذخیره سازی در جهت نگهداری محصولات غذایی خود نباشید .قسمت یخچال این محصول 364 لیتر است که دارای دو کشوی ترد سالاد میباشد،سبزیجات و میوه های شما را تا مدتها سالم و با طعم واقعی نگهداری خواهد کرد .تعداد قفسه های قسمت یخچال چهار عدد است .قسمت فریزر این محصول دارای 6 کشو است که فضای مناسبی را برای مواد غذایی و خوراکی های یخ زده شما دارا میباشد.با وجود پانل های جلویی شفاف در جهت اطلاع از مواد غذایی داخل یخچال فریزر از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد شد .این یخچال فریزر از کمپانی ال جی با نام GMX945MC9F  دارای طراحی مشکی رنگ مات مینیمالیسم بوده .صفحه درب و یخ ریز بر روی بدنه ی این محصول زیبایی آن را چند برابر کرده و ظاهری شیک تر به محصول بخشیده .این محصول دارای ارتفاع 179 سانتی متر و عرض 91.2 سانتی متر میباشد.

تعداد طبقات یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9Fقیمت یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f  تعدا  قفسه های یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f




دو بار ضربه زدن و دسترسی آسان با یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F

با وجود درب شیشه ای بسیار شیک بر روی یخچال فریزر x945  بدون آنکه درب یخچال را باز کنید و تنها با دو ضربه آرام بر روی پنل، شیشه درب شفاف شده و محتوایات داخل یخچال نمایان خواهد شد.این قابلیت باعث میشود که علاوه بر اینکه سرمای داخل یخچال فریزر هدر نرود ،از اتلاف انرژی نیز جلوگیری خواهد شد و مواد غذایی داخل یخچال فریزر بیشتر سالم میماند. قابلیت ضربه بر روی درب شیشه ای که به  Instaview   معروف است به مخاطبین امکان مشاهده محصولات داخل یخچال فریزر را خواهد داد .



درب شیشه ای شفاف در یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f




NatureFRESH™ با DoorCooling™ در یخچال دور این دور ال جی مدل GMX945MC9F

با وجود سیستم DoorCooling  در داخل یخچال فریزرالجی بلافاصله بعد از باز کردن درب و بسته شدن ان داخل یخچال فریزر سرد خواهد شد و با به حداقل رساندن دما تا ± 0.5 باعث میشود که مواد غذایی شما تا مدت زمان طولانی تری سالم و همراه با طعم واقعی خود بماند.علاوه بر این مواد این قابلیت ازباعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز خواهد شد .عملکرد کاهش نوسان دما باعث میشود که غذا طراوت و تازگی خود را بیشتر حفظ کند و مدت بیشتری سالم بمانند. همچنین عملکرد انجماد سریع باعث میشود که کاهش دما به سرعت انجام شود .



خنک شدن سریع طبقات در یخچال دور این دور ال جی مدل gmx945mc9f

خنک‌ سازی بی‌ صدا و کارآمد با کمپرسور خطی اینورتر ال‌ جی 

در نظر داشته باشید که یخچال فریزر هوای گرم را از بین برده و با کاهش دما به هوای خنک تبدیل خواهد کرد .با استفاده از کمپرسور خطی اینورتر با استفاده از یک نقطه ی اصطکاک که عملکرد یخچال فریزر را بسیار بیصدا و ارام میکند بدون سایش و پارگی . این سیستم  یخچال فریزر x945 دارای 10 سال ضمانت کارکرد میباشد. وجود کمپرسور اینوتر خطی یعنی مصرف انرژی بسیار کم ،سرو صدای بسیار کم و قابلیت کنترل دمای مطلوب .این ویژگی ها در جهت نگهداری مواد غذایی تا مدت زمان طولانی تر و سالم نگه داشتن مواد غذایی شما ایجاد شده است.

نحوه ی عملکرد یخچال دور این دور ال جی مدل gmx945mc9f



غذا را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد

در یخچال فریزر x945  مواد غذایی شما به مدت طولانی تر با طعم واقعی نگهداری خواهد شد .این عملکرد به لطف سیستم قدرتمند تصفیه هوا است .این سیستم باعث جلوگیری از ایجاد بوی بد در داخل یخچال فریزر خواهد شد .به صورتی که با استفاده از یک فن ،تمامی بوهای بد و نامطلوب را وارد فیلتر کربن کرده و هوای تازه و سالم را توسط خطوط  Fresh Shower به داخل سه قفسه ی یخچال فریزر وارد میکند.




بوهای ناخواسته را با N PURE از بین ببرید 

با استفاده از قابلیت حذف بوهای نامطبوع توسط فیلتر Pure N Fresh دیگر نگران بوی غذا های مانده و مواد غذایی بو دار در داخل یخچال فریزر 
x945 نباشید.وجود سیستم تصفیه ی هوای بسیار قدرتمند هوشمند تمامی بوهای بد داخل یخچال فریزر را از بین میبرد.این عملکرد به صورت دو مرحله ای انجام میشود ،فیلتر حذف بو در یم مرحله به عنوان هواگیر عمل کرده و تمامی بو های داخل یخچال را از بین میبرد و هوای داخل یخچال را تازه و سالم نگه میدارد. وجود فناوری UV-nano باعث میشود که تا 99.99٪ باکتری های که در داخل آب توزیع شده را از بین میبرد و آب سالم و تمییز را به شما ارائه خواهد کرد.


 
اتصال هوشمند با LG ThinQ™ با یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F

شما میتوانید از طریق تلفن همراه خود و با وجود فناوری  LG ThinQ™   یخچال فریزر خود را کنترل کنید‌. دما را تنظیم کنید و یا در زمانی که در منزل نیستید تنظیمات یخچال فریزر را کنترل کنید. با استفاده از فناوری LG Smart ThinQ  کنترل یخچال فریزر خود را در از راه دور  در دست داشته باشید.

قبالیت کنترل از راه دور یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f

Fast Freeze از بارهای یخ زده محافظت می کند

با وجود عملکرد سریع انجماد دیگر نگران باز شدن یخ مواد غذایی خود نباشید .با استفاده از عملکرد انجماد سریع دیگر نگران مواد غذایی خود نباشید زیرا به راحتی مواد غذایی شما منجمد خواهد شد.یا اگر مشغول قرار دادن مواد غذایی جدید هستید نگران باز شدن درب یخچال و باز شدن یخ مواد غذایی نباشید.در فضای داخل یخچال فریزر هوای داخل آن همیشه در حال تهویه شدن است و هوایی سالم به سمت کندانسیون میرود .قسمت فریزر این محصول بدون یخ زدایی بوده و مواد غذایی منجمد به همدیگر نخواهند چسپید. این محصول به صورت هوشمند یخ های داخل فریزر را به اب تبدیل میکند و به داخل درب های محصول هدایت میکند.این یخ زدگی به بیرون منتقل میشود و باعث میشود که کمتر به عمل تمیز سازی یخچال بپردازید.در داخل فریزر GMX945MC9F   شرایطی عالی در جهت نگهداری مواد غذایی که شرایط خاصی برای نگهداری دارند را فراهم میکند از جمله کلمبیا،گوشت و ماهی .این عمل باعث میشود که طعم و تازگی این محصولات تا مدت طولانی بماند و طعم واقعی آنها حفظ شود.


قبالیت یخ زدایی یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f


دمای مناسب را با یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F حفظ کنید

در یخچال فریزرال جی x945  تضمین دمای هوای مناسب و حفظ این دما توسط سیستم های مجهز به Multi Airflow انجام میشود.با استفاده از Multi Airflow هوای خنک به صورت یکنواخت داخل تمامی قسمت های یخچال فریزر x945 پخش خواهد شد .این محصول دارای سیستم تهویه ی هوای سرد نیز میباشد.با وجود این سیستم هوای سرد و خشک تولید میشود و به صورت یکنواخت در داخل فضای یخچال فریزر پخش خواهد شد .این قابلیت باعث انجماد سریع در داخل فریزر شده و بدون نگرانی هر مواد غذایی که در داخل هر قفسه ای از یخچال فریزر خود قرار دهید به آن هوای سرد و خنک خواهد رسید.عملکرد پخش هوای سرد به صورت سریع و همزمان در یخچال فریزر x945 انجام میشود.

تنظیم دما در یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f

قفسه بندی قابل اعتماد با شیشه ایمنی

قفسه های یخچال فریزر x945 از جنس شیشه های ایمنی و بسیار مستحکم تهیه شده است. علاوه بر اینها از یکی از مواد غذایی در داخل یخچال فریزر بریزید به اسانی مهار میشود و از پخش آن در داخل سایر قسمت های یخچال جلوگیری خواهد شد.این قفسه ها به اسانی تمیز شده و محیطی بهداشتی و تمیز را برای نگهداری مواد غذایی شما ایجاد میکند.

جنس شیشه های  یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f

قفسه بطری با یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F

قفسه های مخصوص به نگهداری نوشیدنی در داخل یخچال فریزر تعبیه شده است این قفسه ها با نگهداری بطری های نوشیدنی شما  از گرفتن فضای داخلی یخچال برای سایر مواد غذایی جلوگیری میکند.این قفسه های با عقب و جلوکشیدن قابلیت تنظیم را دارد و میتوانید بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کنید.


قفسه بطری با یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f

پوشش ضد اثر انگشت با یخچال فریزر ال جی مدل GMX945MC9F

طراحی بدنه ی یخچال فریزر x945 به گونه ای است که دارای یک سطح فولادی ضد زنگ و روکش مخصوص میباشد،با این قابلیت در هنگام باز کردن درب یخچال اثر انگشتی بر روی درب باقی نمی ماند و لکه های کثیفی بر روی بدنه ی آن وجود نخواهد داشت.



حذف الکه ها بریخچال فریزر ال جی مدل gmx945mc9f


نمایشگر LED دما با یخچال ال جی x945 پنچ درب 30 فوت مدل GMX945MC9F

شما از طریق تنظیم و کنترل قسمت های یخچال و فریزر به صورت جداگانه میتوانید کنترل بهتری برروی محصول خود داشته باشید.دمای مورد نظر خود را به هر قسمت بدهید و در زمان احتیاج آنها را تغییر دهید .نور LED در داخل یخچال فریز x945 قرارداده شده که بسیار کم مصرف است و در مصرف انرژی کمتر بسیار کمک کننده خواهد بود.لامپ LED در مقایسه با لامپ های معمولی دارای 10 برابر بیشتر نور دهی میباشد.



کنترل جداگانه قسمتها در  یخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل GMX945MC9F



صرفه جویی در مصرف انرژی زمانی که خارج از خانه هستید

یخچال فریزر الجی دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی در زمان بلا استفاده از محصول هست .به طور مثال اگر زمانی که در منزل نیستید با نگهداشتن فریزر در حالت عادی کارکرد ولی کم کردن قدرت در قسمت یخچال میتوانید در این مدت از کاهش مصرف انرژی استفاده کنید.فقط باید در زمانی که این عمل را انجام میدهید قسمت یخچال باید خالی از مواد غذایی باشد.



میزان مصرف انرژِییخچال ال جی x945 پنچ درب 32 فوت مدل gmx945mc9f




آبسرد کن و یخساز توسط یخچال ال جی مدل GMX945MC9F

یک یخ ساز بسیار قدرتمند بر روی قسمت درب یخچال فریزر x945  قرار داده شده است .این یخ‌ساز به شبکه ی آب شهری وصل میشود .این اب سرد کن در قسمت بیرونی درب یخچال است و بدون نیاز به باز کردن درب آن میتوانید از آن استفاده کنید.علاوه بر آب خنک از وجود یخ های ریز نیز لذت کافی را ببرید .



یخساز توسط یخچال ال جی مدل gmx945mc9f





 
برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل x945  ، یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی ارزان بانه، قیمت یخچال  LG , خرید یخچال GMX945MC9F ، فریزر InstaView ThinQ 2022 ، از بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 638 لیتر، یخچال فریزر GMX945MC9F ال جی LG عرضه در بانه کالا



یخچال ساید 5 درب اینستاویو بزرگ X945 InstaView ال جی مدل GMX945MC9F


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید