تلویزیون 55 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 55Q60C 4K HDR Q60C قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 55 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 55Q60C 4K HDR Q60C

قیمت: 34,600,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

 18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+500,000 تومان) 


قیمت تلویزیون 65 اینچ qled سامسونگ مدل 65q60cتلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل 55q60c بانه 24
خرید ارزان تلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل 55q60cتلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل 55q60c بانه 24


نگاهی اجمالی بر ویژگی های تلویزیون 55 اینچ QLED سامسونگ مدل 55Q60C

 تلویزیون سامسونگ Q60C یکی از تلویزیون های 2023 برند سامسونگ میباشد که دارای نمایشگر 2023 سری 6 میباشد،صفحه نمایش این تلویزیون کیولد است. باوجود  دارا بودن کیفیت تصویر 4kو قابلیت HDR شما مخاطبین عزیز میتوانید از کیفیت و وضوح تصویربینهایت عالی و طبیعی بهرمنده شوید. طراحی شیک و به روز این تلویزیون یکی از ویژگی های خاص آن است که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب میکند،این محصول با دارا بودن فریم نازک ظاهری شیک و به روز به طراحی خانه هایتان میبخشد شایان ذکر است که طراحی این مدل AirSlim است و همچنین  دارای ریموت کنترل خورشیدی میباشد که باعث صرفه جویی در هزینه باطری برای مخاطبین خواهد شد. تولید این تلویزیون درچند سایز متفاوت انجام شده تا مخاطب بر اساس نیاز خود و بدون نگرانی بتواند تلویزیون مورد نظر خود را خریداری کند. با داشتن تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60C میتوانید از دیدن رنگهای کاملا واقعی و طبیعی و زنده بهره مند شوید زیرا این تلویزیون دارای فناوری کوانتوم میباشد که تمامی رنگها را به صورت زنده و بسیار واقعی عرضه مینماید. این تلویزیون دارای پنل VA است و بک لایت کاربردی Edge LED روشنایی را در صفحه تامین می‌کند یک میلیارد رنگ طبیعی تصاویری واضح و بسیار نزدیک به واقعیت را برایتان به ارمغان می آورد . همچنین فناوری Quantum HDR طیف وسیعی از رنگ‌ها را عرضه می‌کند و تصاویر را به صورت سینمایی نمایش می‌دهد . صدای بینظیر این تلویزیون به دلیل دارا بودن قابلیت های زیادی که دارا میباشد بسیار نزدیک به طبیعت و واقعی است. این محصول جایگزین تلویزیون سامسونگ Q60B شده است که در سال 2023 وارد بازار شده است.


 
مشخصات کلی
مدل تلویزیون55Q60C
سال تولی2023
شرکت سازندهسامسونگ
کشور سازندهکره
کشور مونتاژ کنندهمصر
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونQLED
اندازه و سایز صفحه55 اینچ
نوع صفحهتخت
رنگ قابمشکی
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن تصویر3840 * 2160
موتور پردازشگر تصویرQuantum Processor 4K
سرعت رفرش تصویر240Hz
قابلیت ارتقا کیفیت
محدوده دینامیکی بالا ( HDR)
حالتهای تصویرVivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports  
سایر فناوری Quantum Dot Color، قابلیت Color Volume with Quantum Dot  
صدا
سیستم بلندگودو کاناله
ساب وفر20 وات
قدرت خروجی صدا40 وات در مجموع
سیستم کاهنده نویزClear Voice 
سایرقابلیت Multiroom Link
امکانات
پردازندهQuad-Core - چهار هسته ایی
رابط هوشمند
نوع سیستم عاملتایزن
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال
تیونرآنالوگ-دیجیتال
حسگر حرکتی
حسگر نوری محیطی
سایر 
قابلیت Bixby، Google Assistant، Alexa، قابلیت Wi-Fi Direct
 
درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت3
USB تعداد پورت2
کامپوننتComponent1
کامپوزیتComposite1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط هاورودی RF، پورت RS232C
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلTM1950CTM1950C
نوع پایه رومیزیدو شاخه
ابعاد تلویزیون بدون پایه
1450.9×831.4×25.7 mm
ابعاد با پایه1450.9×872.2×274.0 mm
وزن تلویزیون بدون پایه20.9 کیلوگرم
وزن تلویزیون با پایه‎21.3‎32‎ کیلوگرم
خاموش شدن خودکار
منبع تغذیه100~240Vac 50-60Hz
قابلیت اتصال به دیوار
اقلام همراهریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل



طراحی در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60C

سامسونگ همیشه برای  و زیبایی ظاهر  امروزی محصولات خود تلاش کرده است ، تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60C با دارا بودن لبه های نازک و ضخامت کم ظاهر و جلوه ای امروزی به خود گرفته . ایجاد شیارهایی در پشت تلویزیون برای جایگداری کابلها و سیمهای تلویزیون باعث ایجاد ظاهری مرتب و جلوگیری از ایجاد شلوغی سیمها و کابلهای تلویزیون شده است. طراحی AirSlim  زیبایی نمایشگر تلویزیون را نمایان کرده ،طراحی ریموت کنترل خورشیدی به صورت امروزی و بسیار شیک است ،ریموت کنترل خورشیدی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی خرید باطری ،سازگار با محیط زیست بوده و با استفاده از نور خورشید و لامپ شارژ خواهد شد.تلویزیون  Q60C دارای حالت Ambient Mode است که همانند گالری تمامی تصاویر را برایتان  بر روی نمایشگر اجرا خواهد کرد .


خرید تلویزیون qled سامسونگ 55q60c



رنگ‌های واقع گرایانه با کوانتوم دات در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60C

در تلویزیون 55Q60C مخاطبین شاهد تصاویری زنده و بسیار نزدیک به واقعیت خواهند بود، این خاصیت به دلیل وجود نقاط کوانتومی است. این محصول با وجود +HDR10 تمامی تصاویر را با جزییات و کیفیت و وضوح بسیار بالاو همچنین سیاهی بسیار عمیق و سرعت بسیار عالی به نمایش خواهد گذاشت. با وجود فناوری ارتقا دهنده مقیاس 4K شما میتوانید تصاویر و فیلم های خود را با رزولوشن 4K  تماشا کنید و از کیفیت همزمان صدا و تصویر نهایت لذت را ببرید. روشنایی و کنتراست تلویزیون 55Q60C در ارتقای کیفیت تصویری شما نقش بسیار زیادی دارد  و سبب خواهد شد در هر شرایطی تصاویری در اختیار شما قرار گیرد که جزییات با وضوح کامل قابل بررسی باشند. با وجود این فناوری شگفت انگیز تمامی تصاویر با حداکثر سرعت و شتاب به صورت روان و شفاف به نمایش در خواهد آمدو فریم های سریع  محتوا را به بهترین شیوه در کنار هم قرار می‌دهد.


خرید تلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل q60c در بانه 24



پردازنده Quantum Processor Lite 4Kدرتلویزیون 2023 سامسونگ مدل 55Q60C

وجود بهترین پردازنده در تلویزیون 2023 سامسونگ مدل 55Q60C برای ایجاد صدا و تصویری شگفت انگیز یکی از مزایای این تلویزیون نسبت به سایر محصولات مشابه خود در بازار است. پردازنده Quantum Processor Lite 4K با قدرت بسیار زیادی که دارد تمامی صدا ها را با کیفیت و به صورت بسیار هماهنگ با تصاویرفیلم ها و محتوا های شما مخاطبین عزیز ارائه خواهد کرد. این پپردازنده هوشمند با کارایی بسیار بالا کیفیت تصویر قابل تغییر را ارائه خواهد داد. پردازش داده‌های تصویری در بهترین حالت انجام خواهد شد. به عنوان مثال می‌توانید یک فیلم قدیمی با کیفیت پایین را با وضوح خیلی بالا و نزدیک به 4K بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون ببینید؛ نگران نباشید پردازنده Quantum Processor Lite به خوبی از عهده این کار برخواهد آمد.


تلویزیون 2023 سامسونگ مدل 55q60c در بانه



کیفیت صوتی ایده آل درتلویزیون 2023 سامسونگ مدل 55Q60C

تلویزیون سامسونگ 55Q60C با دارا بودن سیستم صوتی دو کاناله قادر است که صدا را در نمایشگر ردیابی کرده و صدایی هماهنگ و بسیار فراگیر را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهد. همانطور ‌قبلا هم گفته شد با استفاده از فناوری Adaptive sound در سامسونگ 55Q60C صدا بر اساس محتوا تنظیم خواهد شد عملکرد جلوه‌های صوتی تطبیقی می‌تواند هوشمندانه محیط صدا را تجزیه کند، نوع محتوا را برای تجزیه و تحلیل صحنه در زمان واقعی ترکیب کرده و سپس صدا را بهینه سازد. با وجود ایجاد صدای هماهنگ با تصاویر شما میتوانید اوقات فراغات بیشترو بهتری را با تلویزیون 55Q60C بگذرانید Q-Symphony باعث میشود که صدای تلویزیون و ساندبار متصل به تلویزیون به صورت هماهنگ و در یک زمان به گوش برسد و بدون قطعی صدا در هر دو دستگاه صدایی رسا و گیرا را داشته باشید .  یک تلویزیون بینظیر محصولی است که  با وجود فناوری های جدید و به روز محتواهای صوتی و تصویری عالی را به نمایش بگذارد تا مخاطب از گذراندن اوقات خود با محصول نهایت لذت را ببرد .در تلویزیون سامسونگ 55Q60C با فناوری Q-Symphony  دستگاه صدایی سه بعدی را منتشر خواهد کرد که بسیار فراگیر و افراد را به خود جلب خواهد کرد.


قیمت تلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل 55q60c در بانه



امکانات بازی در تلویزیون 55Q60C

امروزه با امکانات فراوانی که بر روی تلویزیون های موجود نصب میشود شما میتوانید علاوه بر تماشای فیلم و سریال های خود از انجام بازی های مورد علاقه خود نیزلذت کافی را ببرید . تلویزیون 55Q60C با استفاده از فناوری Game Bar بازی راحتر را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را به یک کنترل کننده بازی تبدیل خواهدکرد. با تلویزیون 55Q60C میتوانید اوقات فراغت عالی با دوستان خود بگذرانید و با پیش بینی  سریع حرکات رقیبان خود پیروز میدان باشید . با تلویزیون  55Q60C شما میتوانید از بازی با نهایت کیفیت و روان بودن ، کمترین تاری و لرزش و لغزش لذت کافی را ببرید. فناوری Motion Xcelerator می‌تواند به صورت خودکار تعداد فریم‌های محتوا را پیش بینی کند و در صدد جبران آن‌ها برآید تا در نهایت کیفیت تصویر واضح و عملکرد روان به ارمغان آید. زمان پاسخگویی سریع به شما این امکان را می‌دهد در فرآیند بازی در لحظه واکنش نشان دهید.شما میتوانید  نسبت صفحه، تاخیر ورودی، HDR و تنظیمات هدست بی‌سیم را از این قسمت بررسی کنیدو تغییر دهید .قابل ذکر است که  ویژگی Super UltraWide GameView فقط برای بازی‌های فوق العاده گسترده و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس است.


خرید تلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل q60c



ارتباط هوشمند با تلویزیون هوشمند Q60C

این تلویزیون با دارا بودن دستیار صوتی بیکسبی و الکسا داخلی به شما این امکان را خواهد. داد که با صدای خود تلویزیون را کنترل کرده و همچنین قابل ذکر است که این محصول قابلیت کنترل سایر وسایل هوشمند منزل شما را دارد . شما با استفاده از دستیار  گوگل Google Assistant  قادر به انجام این کار خواهید بود و با استفاده از این برنامه  علاوه بر تلویزیون وسایل هوشمند خانه خود را نیز کنترل کنید.


تلویزیون 55 اینچ qled سامسونگ مدل 55q60c در بانه 24



 
برچسب محصول: تلویزیون 55 اینچ 55Q60C سامسونگ ، خرید تلویزیون 55 اینچ 55Q60C ، قیمت تلویزیون Q60C بانه ، خرید بانه 55Q60C ، جدیدترین و بالاترین مدل تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون Q60C سامسونگ در بانه ، خرید 55Q60C بانه ، تلویزیون لاکچری سامسونگ بانه ، قیمت 55Q60C بانه 55 اینچ


تلویزیون 55 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 55Q60C 4K HDR Q60C


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید